Archiv článků

Běh 4,8km

18.02.2014 23:02
Dnes se zadařilo, skončil jsem včas v práci a vyběhnul jsem v 17:15 z domu, směr Bělský les, již se setmělo, dařilo se mi držet tempo, zahřál jsem se až po zhruba 1km a apk už to bylo fajn. Běžet setmělým Bělským lesem, kdy cestu osvětlují jen lampy je decentně děsivé, ale já si hlavně užíval...

Běh 12km

18.02.2014 10:30
Po delší pauze vstříc novým zážitkům, navlečen ve sporotovní úbor, vyběhl jsem vzříc svému okruhu, který má 12km, abych se po 1,5 hodinách vrátil jako zpráskaný pes :-D Tohle mi ukázalo, že je potřeba začít se sebou něco dělat, brzy vyběhnu znovu, dokud nepokořím 12km hranici.     Napsal...

Ranní běh z Dolní Lhoty

02.02.2014 17:57
Dnes v 8:06 jsme dojel tramvají do Dolní Lhoty,   vyběhl jsem po žluté směrem na Vřesinskou, místy bylo náledí a poslední kilometr spousta bláta.   Měřil jsem si výkon přes aplikaci Runtastic urazil jsem trasu 8.32km za 1:07:24 hod, průměrná rychlost 7,4km/h, pauzy jsem měl v součtu...

Výšlap na Tanečnici

02.02.2014 17:36
Start v sobotu 1.2.2014 cca v 10:20 z Ráztoky.   Dnes jsem vyrazil s Káťou na výlet, v Rátoce foukal velice silný nárazový vítr, fakt mazec, navíc jsem se rohodl, že otestuju svoje nové legíny, takže jsem si připadal jako potapěč, vyšli jsme po zelené směrem na Radhošť, jsem rád, že nesmeky,...

Tour de Jeseník

31.01.2014 15:34
Jeden z mých šílených projektů, budeme vyházet z Opavy, cílem je Dobřečov, kde máme rodinnou chatu je to cca 95km. Bude se vycházet v pátek večer a půjdeme 24hodin v kuse. Předpokládaná doba doražení na chatu tak cca 15-20 hodin po startu, zde se osprchujeme, posilníme a vyspíme, v neděli v brzkých...

Přechod Beskyd

31.01.2014 15:16
Tento rok jsem zvažoval přechod Beskyd na B7, ale nějak mi utekla registrace, neváhám, inspiruju se trasou z B7 z posledního ročníku a mám naplánovaný takový super trek: 29.3.2014, odjezd z nádraží Ostrava-Střed, 7:35 příjezd do Třince odtud trasa: Třinec - Javorový - Řeka - Ropička - Morávka -...

Výšlap na Radhošť

31.01.2014 10:35
Radhošť, krásný výšlap, 1129 m.n.m 14km z Trojanovic na Pustevny kolem Radegasta na Radhošť a pak po zelené zpět na Ráztoku. Parťaka mi dělala Koblížek, takže cesta rychle ubíhala. Ze startu přísné stoupání do sjezdovky, krásné výhledy, místy náledí, trochu jsem litoval, že nemám s sebou...

Velký Javorník

31.01.2014 10:29
V rámci tréninku na budoucí přechod beskyd, jsem se rozhodl podívat se postupně na všechny vrcholy Beskyd. Na Lysé jsem byl na východ slunce, na Velkém Javorníku nyní, na vrcholu je krásná dřevěná rozhledna, která měří cca 25metrů. Je z ní výhled na Radhošť a na Lysou horu a na...

Východ slunce na Lysé hoře

31.01.2014 10:07
Byl prosinec, blížil se vánoční čas, bylo by krásné vyzkoušet nějaký vyjímečný zážitek, nepočítáme-li klasické ranní opaření se čajem.   Takže jsem v práci nadhodil myšlenku jít ma Lysou horu (dále jen LH) a vyfotit si krásný východ slunce, který měl začít v 7:33. Kolega Tomáš projevil zájem,...

Špacír 2013

31.01.2014 09:09
Fíha, (foto trasy ve fotogalerii) neskutečné, opět stojíme s Pukavcem na startu, vrátili jsme se na místo činu, kde jsme se před pár lety pokusili pokořit Špacír 100km pochod s limitem 24hodin. Nervozita se míchá s respektem k této trase, začíná to Vsetín –> V. Cáb -> Tanečnice -> Vysoká...